ד״ר צבי רקוץ׳

zvirakoch

דר רקוץ' צבי הינו בוגר הפקולטה לרפואת שיניים בתל אביב ,אחיו של ד"ר מאיר רקוץ ז"ל ובנו של ד"ר יוסף רקוץ ז"ל.סיים את לימודיו ברפואת שיניים בשנת 1986.

מאז 1988 הינו בעל מרפאה פרטית ומאחוריו שנות ידע ניסיון וקהל לקוחות נאמן .כדור שלישי העוסק ברפואת שיניים, הרפואה ומתן השרות, כמו גם הכלת רצונותיו פחדיו וציפיותיו של המטופל הוטמעו בו בגיל צעיר.

עיקר עיסוקו של צבי הוא בשיקום אסתטי והשתלות דנטליות. צבי אימץ ופיתח טכנולוגיות חדשניות דנטליות ומרפאתו תמיד מציעה את הטיפול החדשני ביותר שניתן.

כיזם וממציא בין השנים 2000-2009 הקים את חברת מיראס שפיתחה מכשיר דנטלי, בו שולבה מצלמת וידאו זעירה במרכזה של מראה דנטלית. החברה זכתה בפרסים ופרסום רב על חדשנות מוצרה הדנטלי שנקרא המירוסקופ.

צבי הינו חבר ההסתדרות לרפואת שיניים והאגוד הישראלי לרפואת שיניים דיגיטלית.

צבי חבר ההתאחדות הישראלית ב NLP ומחזיק בתואר מאסטר.

האתגר והרצון להמשיך את מורשתו של מאיר במרפאת הילדים המובילה שבנה ומושתת על צוות מסור ורופאים מדהימים הייתה ברורה לו מאז לכתו של מאיר. כך גם שימור פילוסופית הטיפול שהנחיל ויצר מאיר בצמוד לקשר החם עם הילדים ומשפחותיהם לאורך השנים.

צבי מאמין כי:

"משפחת רקוץ' לדורותיה רכשה את שמה וייחודה ונודעה בכל מקום בה טיפלה באנשים, נשים וטף. אנו משפחת רופאים שהפכנו את מרפאותינו לבית חם עבור מטופלינו מתוך מקום של אמון וניסיון רב שנים כי הטיפול שהם מקבלים הוא הטוב ביותר".

אנחנו ממשיכים במסורת רבת השנים ונהיה עבורכם מקום לטיפול מעולה ומשפחתי כמו שתמיד קיבלתם !!